Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)

 


Füszöveg : 

Seven Brothers. Seven Brides. A revenge seven years in the making.

Eight years ago, my family was betrayed by those closest to us. Now we’re back in Sabine Valley, staging our return during the feast of Lammas, where I step into the ring and ensure we’re given what we’re owed. Who we’re owed.

Our enemies send their seven best warriors against me. With each victory, I win a Bride for each of my brothers. And for me? I’m saving the best for last. My Bride is Harlow, the woman claimed by the man I used to call friend—the one responsible for our exile. Eli.

And if Eli has a problem with it? Well, then I’ll take him as my Bride, too. All the better to enact my revenge…and bring Sabine Valley to its knees.

The Paine brothers are back, and we’re here to stay.




Véleményem a könyvről :

Nagyon sokáig halogattam e könyv értékelését, de most meghoztam nektek. Szerettem volna a legjobbat kihozni a könyvből, de sajnálatos módon nem nagyon sikerült. De ennek ellenére még egy kevés reményt fűzök a történet folytatásához.  Nagyon szeretem, ahogyan az írónő különféle világot hoz létre, amelyekben más időbe egy kicsit  kibújhatunk ebből az igénytelen világból, ahol a könyveket üres címek után kezdik el megírni, ahol minden sablonkra épül. 

Az Abel fókuszpontjában többszerelműségű kapcsolat áll, ami azt jelenti, hogy a három főszereplő szeuális szinten egyfromán kapcsolódnak, szemben azzal, hogy egy forgó karakteren keresztül kapcsolódnak egymáshoz. Az átmenet Abel és az egykori legjobb barátja ( most ellenségé vált Eli szerelmeseivé válása dühös , de tanui lehetünk annak, hogy Harlow és Eli kapcsolata újra felélénkül, miközben új kapcsolat is bontakozik ki Abelék között is. A regény erotikus jelenetei nem gyengén túlfűtöttek, ami éppen ideális azoknak akik- e fajta könyvet keres. 

A történettel kapcsolatban a kérdéseim onnan fakadnak, hogy nem csak magamból akarok többet, hanem a cselekményekből is. 
Nem is telik el a történetből, de rögtön belecsöppenünk a történet második negyedének jeleneteinek közepébe, ami annyiból elszomorító, hogy nagyon kevés betekintést kapunk a világépítés csodáiba. 
De nem csak itt éreztem hiányérzetet, hanem Harow múltjával kapcsolatban is, ami szerintem a történet befejezéséhez elengedhetetlen. A könyv végéhez érve találkoztam olyan jelenettel, ami az egész sztory befejezéséhez nem kellett volna, mivel elég kiszámítható volt és ezzel unalmassá tette a könyv végét. 

Összegzésben könnyen olvasható, élezetes, és remélem minél hamarabb kezembe vehetem a folytatást, annyi reménnyel, hogy most kicsivel részletesebb világképet kapunk.

Köszönöm szépen, hogy elolvashattam.  

18+

Kedvenc idézetem a könyvből : 


"Intentions don't matter; actions do." - "A szándékok nem számítanak, a cselekedetek igen."



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹