Penelope Ward - Step Brother / Legdrágább mostohabátyám

 


Szerintem pont jókor kezdtem el olvasni, igen nagy változást okozott nekem az erotika műfajában. Nekem ez volt az első ilyen stílusú könyv ami megfordult a kezemben. 

Gyakran mosolyt csalt az arcomra, sokszor visszafojtott lélegzettel vártam a folytatását. A könyvben igaz találtam némi hibát, de hiszen minden ember hibázhat. 

Több volt ez a történet mint egy tiltott téma számomra, mivel a két főszereplő valójában nem ezek miatt nem lehetnek egymáséi, hanem főleg Elec makacssága az ami tönkre teszi ezt az egészet , de a kapcsolattartás hiánya is tönkre teszi a dolgokat. Nem éreztem a könyvben, a harcot a szerelmükért. Az elejétől kezdve feladták az egészet. Miért kellett pont most haza utaznia Elecknek ? Mi volt a baja ? Miért nem tartotta a kapcsolatot Grétával ? Sok kérdés felmerült bennem az olvasás alatt. 

A végén mégis a tökéletesség érzetét keltette bennem az írónő. Úgy éreztem, hogy nem hiába került a kezembe ez a könyv.  Egyszerűen imádatot és gyűlöletet éreztem a fejezetek között. A tapasztalataim alapján nem lehet fapofával egy könyvet sem végigolvasni. Mert a jó könyveknek az a dolguk, hogy valamilyen érzést kell bennünk keltenie. Nagyon sok dolog a helyére került. Hét év minden ember életében nem kevés idő !  

Lényegében ha valami újfajta dologra fáj a fogad, csak ajánlani fogom. 

                                             CSAK FELNŐTT OLVASÓK SZÁMÁRA !

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)