Sara Maclean: Tizenegy botrány egy herceg meghódításához

 


   Még mindig az első rész a kedvencem. Nem gondoltam volna, hogy ennyire le fog venni a lábamról. Igaz a második rész végén már imádkoztam, hogy valaki leckéztesse meg Leighton herceget. De ezek szerint nem csak én. Simon és Julianna olyan mint tűz és víz. Ennél jobban nem is különbözhetnének egymástól. A herceg megtanulta a rangjával járó elvárásokat. Julianna pedig heves olasz természete miatt folyton bajba keveredik. Minden egyes sornál egyre jobban izgultam, hogy mi is lesz velük. 

   Julianna első pillanattól kezdve nagyon nagy hatást gyakorolt rám, a történet elejétől fogva heves temperamentumával és szeleburdiságával. Siamon-t később tudtam megkedvelni, mert igazán rászolgált a gúnynevére. 

Szerintem elég jó befejezése lett a trilógiának. Fordulatos, pezsdítő, elég kalanddal és botránnyal ahhoz, hogy megszerettesse magát az olvasóval. Az erotika eléggé fülledtre sikeredett ebben a részben, de a humor és a korleírás is. 

Nem találkoztam még olyan könyvvel ahol ennyiszer szerepelt volna a botrány szó. 

Ha belekezdtek a trilógiába semmi kép ne hagyjátok abba. 

                                 CSAK FELNŐTT OLVASÓK SZÁMÁRA !! 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)