T. M. Frazier - King




Az első benyomásom a könyvről jó volt, túlságosan is. A történetet olvasva, nagyon megijedtem, hogy a Doe fiatal korában fogja elkövetni a gyilkosságot, ami kihat a jövőjére. De egy kicsit utána rájöttem, hogy csak pofont kapott, aztán ment mindenki a maga dolgára.  Egy kicsit még magamtól is megijedtem, mert nem tudtam , mi lehet még a történet vége. Így egyre nagyobb hévvel olvastam ezek után. 

A maga módján a történet igen sajátos. Elég mocskos. és intenzív sztory elevenedik meg a szemünk előtt.  Az erotika a tetőfokra emelkedik, meg ebben a történetben. Elég sok arcpirító rész található meg a fejezetek között. Vigyázzatok vele ! Egy érzelmi hullámvasút valósult meg bennem. A történések alatt. Nem gondoltam volna, de egyszer csak azt vettem észre, hogy bírom mind a három rosszfiút, pedig a könyv elején akkora volt irántuk az ellenszenven, mint amit el sem tudnak képzelni. 😁

A könyvet mindenhová magammal cipeltem. Alig vártam, hogy megtudjam, mi lesz a végkifejlet. De a végén a hatalmas csavarra nem számítottam. 

Ha vágysz egy kis perverzióra akkor ez a könyv neked való. A bandától megkapod amit szeretnél. 

                                          CSAK FELNŐTT OLVASÓK SZÁMÁRA ! 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹