Whitney G. - Alapos kétely

 


Hát nem is tudom mit mondjak. Szavakkal nagyon nehéz lenne kifejezni, mit is gondolok. A szereplők fanyar humora hozzá tesz egy kis pluszt a történethez. Nem is beszélve arról, ha jogi témát olvasok, szeretek konkrét dolgokról tudni. A könyvben nagyon szerettem, hogy ki vannak fejtve az érzelmek és a személyleírás is. Nem is beszélve arról, hogy a két szereplő között izzik a kémia. 

A könyv felépítése remek, nagyon nagy gond van rá fordítva.A sztory gördülékeny, szexuálisan túlfűtött, aminek következtében rögtön a lényegbe vágnak bele. Az e- mailok és a telefon beszélgetések nagyon passzoltak egymáshoz. A fordítás szerintem egy ötöst érdemel.  Nem éreztem magam kívülállónak, egy percig sem a történet alatt, pedig ugye minden olvasó az. Egy nagy adag humor cinikusságal vegyítve.

 Andrewnek néhány aranyköpése bele égett az agyamba. Igaz egyik pillanatban az olvasó a nyakát tekerné ki, a másikban a lábai alá vetné magát, mivel egy arogáns és lekezelő egy gazfickó. Egy igazi álompasi. 

Aubrey egy fiatal talpraesett főhősnő, akivel Andrew baja is meggyűlik a csatáik alatt. Nem is beszélve arról, amit leművelnek egymással. Túl érzéki, magával ragadó és vad. 

Aki még nem olvasta minden pénzt megérne ez a könyv, aki egy kis érzéki könyvre vágyik. Vagy csak híve az erotikus könyveknek.  Én személy szerint egy nap alatt kiolvastam, mert nem tudtam letenni. 

                                            CSAK FELNŐTT OLVASOK SZÁMÁRA ! 

                                                       ERŐSEN KORHATÁROS !  

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)