Elle Kennedy - THE GOAL a cél ( Off Campus 4.rész )


Amikor megtudtam, hogy ez az utolsó része az Off Campus sorozatnak össze tört a szívem. A srácok már az első részben nagyon hozzám nőttek, aminek az oka, hogy mind imádnivaló rosszfiú volt. 
Szerintem ez a rész méltó befejezése lett a könyv sorozatnak. A másik három résztől eltér, de mégis hozza a színvonalát és a hangulatát is. Nem tudom van-e olyan lelkes rajongó, akinek ez lenne a kedvenc része, ami az értékelésből is meglátszódik. 
Szerintem Tuck önmagában csillagos ötös, csak azzal gyűlt meg a bajom, hogy hat felé hajlik, amikor elképzelem a picivel.  Bár lenne ilyen pasi, de ha élőben nincs is élvezhetjük a könyvekben. 
 
A történetet nézve a srácoktól Tuck soha nem tűnt kívülállónak. Igaz a többiektől eltérően Tuck inkább egy jófiú aki Texasból jött, és majd egyszer a jövőjében családot szeretne. 
Sabrinát pedig ismerhetjük Dean történetéből, ő volt a végzete, a jogi karról.
Ahogy egyre jobban bele ássa az olvasó magát a történetbe, észre vesz egy apró párhuzamot a harmadik és negyedik könyv között. 
Sabrina és Tucker egy vágyakkal teli éjszaka után, mindketten úgy érzik ismételni kellene. 
Sabrina két munkahelyen dolgozik, Tuck pedig nem akar nagyon rámenős lenni, így hetekig elkerülik egymást. Pedig nagyon odavannak egymásért. 
A sors viszont újra összehozza őket. Kiderül, hogy Sabrina gyermeket vár. Tuck elmondja Sabrinának, hogy mindenben támogatja, és így Sabrina iskola mellett bevállalja a babát. 
Volt egy olyan megérzései, hogy soha nem fogják egymással elmondani az érzéseiket, de Tuck megcáfolta azzal, hogy nem hagyta annyiban. Mondjuk olvasás közben elvesztettem a fejem és arcon csapkodtam volna Sabrinát, de tudjátok Elle Kennedy könyvei mindig jól érnek véget. Csak győzd kivárni ❗

Nekem minden kétséget kizárólag megérte elolvasnom. Imádtam mind a négy srácot Garretet, Deant, Tuckot, Logant és persze a lányok, akiknek sikerült észhez téríteni őket. ♥️ Kicsit sajnálom, hogy végetért, de biztos vagyok benne, hogy Elle Kennedy tarsolyában vannak még ilyen remek könyvek. ♥️😍

CSAK FELNŐTT OLVASÓK SZÁMÁRA ❗❗
ERŐSEN KORHATÁROS ❗❗

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹