Elle Kennedy- THE MISTAKE a baklövés ( Off Campus 2. rész)



Ó, jaj. Nem tudom, mint csináljak ❗
Egyrészt minden sorát imádtam és azt is, hogy Elle Kennedy egy, az előzőtől mindenben eltérő párost kreált akik mégis ugyanolyan szerethetőek és aranyosak mint Garrettèk. Mégis hiányzott az az elemi vonzerő, ami az előző kötetben volt a két főszereplő között. Tudjátok arról beszélek, amikor az olvasó heves szívdobogással, visszafolytott lélegzettel és gyomorgörccsel várja mi is fog történni. Az igazat megvallva nekem Garették párosa jobban elfoglalta a szívemben a helyét.♥️ 
Ne értsétek félre nekem nincs semmi bajom Grace-el és Logan-el, mert egy észveszejtő páros, akik között izzik a levegő, és elég viccesek is.
Tetszett, ahogyan az írónő a főszereplőit minden napi embereknek képzeli el. Aminek köszönhetően mi olvasók is jobban bele tudjuk élni magunkat a szereplők gondolataiba.
Olvasás közben együtt tört össze a szívem Grace-el és gyógyult meg Logan vallomására.
Grace okos, nagyon szerethető és hatalmas szíve van. Amivel szerencsére próbára tette Logan-t.
Egészében imádtam, megéri megvenni 😍

Egy jó tanács: Ne nyilvános helyen olvassatok el, mert nekem is okoztak kellemetlenséget az írónő könyvei❗ Legjobban az erotikus jelenetek, amelyek olykor igen arcpirítóra sikeredtek ❗❗

CSAK FELNŐTT OLVASÓK SZÁMÁRA ❗
ERŐSEN KORHATÁROS ❗❗🥰😍

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹