Lakatos Levente: SZIGOR III. Kötet ( A hatalom szabályai )

 
Az előző kötetnél számomra nagyon magasra tette a lécet Levente. Aminek következtében hihetetlenül kíváncsi lettem, hogy ezt a színvonalat tudja- e tartani. Ami szerintem nem nagyon sikerült, tekintve arra amit az első rész után bennem keltet hiányérzet okozott. Most lényegesen ugyanazt éreztem. 

Na de ettől függetlenül méltó befejezést kapott a sorozat. Csak úgy mint az első részekben most sem lehetett unatkozni egy percig sem.  
Lendületes, izgalmas, cselekményben és fordulatokban gazdag.
Liza és Igor kedvenc szereplő párosaim közzé fog tartozni. Egyszerűen imádom ezt a plátói kapcsolatot köztük. Egyszerűen imádtam közöttük a sziporkázó szóváltásokat, humoros megjegyzéseiket, amikkel egymás agyát titkon szerették húzni. Az események sodró lendülete magával ragadott, de abszolút át tudtam élni a könyv eseményeit. A cselekmény logikusan épült fel, tulajdonképpen nem maradtak elvarratlan szálak, ennek köszönhetően pedig a befejezés pont úgy volt, ahogy lennie kell. Őszintén megmondva, hiányozni fog a sorozat, mivel minden novelláját öröm volt olvasni. Örök emlék számomra. 
Köszönöm szépen, hogy elolvashattam. 😍♥️

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹