Leiner Laura : Bízz bennem (Iskolák versenye II. trilógia I. rész)

 


Őszintén megmondom féltem bele kezdeni, ebbe a könyvbe az első trilóga végeti nagy csalódásom  miatt. Viszont amikor elkezdtem olvasni és elértem az első fejezetig, akkor már tudtam, hogy nincs annyira elcseszve mint az előző. Sőt. Ahogy tovább olvastam, észrevettem, hogy nagyon megszerettem.  Mivel napok óta az ágyat nyomom, a szokásosnál hamarabb hajtottam álomra a fejem, pedig minden erőmmel azon voltam, hogy tovább olvassam, de nem ment. Reggel amint felkeltem már olvasni szerettem volna tovább, de kicsit várnia kellett.

 Igazán remek kötet volt, ami lekötötte a figyelmemet. A cselekmény nagyon tetszett, ahogyan a karakterek is.

Aznap amikor sikerült kicsomagolnom a könyvet és megpillantottam a borítót, egyből egy nyugodt helyre kalandoztam el. Az összképről valahogyan a Tisza tó jutott eszembe, amelyet rögtön a Hortobággyal kötöttem össze, mivel kicsiként apukámmal mindig oda jártunk, nézni a vízet és a természet adta csodás teremtményeket. Volt egy olyan sejtésem, hogy azon a bizonyos helyszínen lesz a verseny. Nagyon örültem neki, hogy igazam lett. 🥰

Tetszett, hogy a főszereplőket nem érdekelte mások véleménye. A múltjuk kísértette őket, ezért is jelentkeztek. Egy második esély miatt. Ami nekem kifejezetten nagyon jó pontot érdemelt ki.

Most így bele gondolva nem is tudok olyat mondani, ami ne tetszett volna a könyvben. Fantasztikus volt így ahogy van. 

Örülök neki, hogy az írónő nem követte el azokat a hibákat mint ezelőtt. 

Ennyi lenne az én véleményem. Mint már tudjátok, nem szeretem hosszúra fogni nagyon. A könyvről még hozzá szeretnék annyit tenni, hogy reményeim szerint a másik két könyv is ilyen jó lesz. De azért remélem, hogy nem kell rá várni majdnem egy évet. 🤷


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹