Leiner Laura: Maradj velem ( Iskolák versenye II.)


Az írónő konyveinél próbálok számítani a függővégekre, sajnos igaz nem nagy sikerrel. Mi ez az őrült befejezés ? Nagyon meglepődtem. 
Ez a rész sem okozott nekem csalódást, sőt kifejezetten ez a rész jobban tetszett mint az első kötet. Most a számomra fénysebességbe kapcsolt az esemény sorozat, szinte folyton kapkodnom kellett a fejem, hogy le ne maradjak valamiről. 
Egyik próba követte a másikat, és ami nem okozott nekem csalódást az az, hogy nagyon izgalmasra sikeredett, nem volt a próbák közt ismétlés. 
Ahogy olvastam tovább észre lehetett venni, hogy a történettel a karakterek is fejlődtek. Aminek szerencsére az írónő is nagy szerepet adott. 
Hanna is elkezd megnyílni a többiek felé. Nem csak a szívét nyitja meg, de a céljai közé helyezi a verseny megnyerését is. Ahogy nem csak neki, de apukájának is az izgalom átveszi a gyász felett az irányítást.  Szerintem a nagymama szerepe is nagy fényt hoz a történetbe, csakúgy ahogyan Kocsis igazgató posztjai is. Amin szakadtak egy jót.
Kornél és Hanna nagyon szép pár, csak hiányolom, hogy nem tudunk meg több információt róla. 
Azt hiszem mindent elmondtam a könyvről röviden, mivel nem nagyon szeretném hosszúra fogni.  Lényegében nem tudtam letenni.
Szerintem Leiner Laura egy új szintre emelte eddigi tudását. 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)