Stephanie Garber : Caraval ( Caraval 1)

Mi ez a gyönyörű borító?? Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én imádom ♥️💙

Őszintén megmondom, hogy nem is tudom, mikor olvastam utoljára ilyen élvezetes fantasy kötetet. Már szerintem nagyon régen, de most nagyon megfogott a történet. Ez a kis világ csodálatos, egy érzelmi hullámvasút az egész könyv. Néhol sírtam, nevettem, de volt rá példa, hogy átéreztem a bánatukat, vagy csupán féltettem a karaktereket. Nagyon jól volt felépítve az egész történet, ahogyan minden szereplőnek megvolt a maga helye és miértje. Nekem nagyon tetszett, érdekes kis fantasy volt elegendő romantikával. Tele titkokkal és nyomozással. 

Scarlett és Tella élete nem mondható egy habos tortának, mivel az anyjuk elhagyta őket, az apjuk pedig érdekházzaságba szeretné kényszeríteni nagyobbik lányát. Viszont pont abban az évben lenne a Caraval, amire végre megérkezett a várva várt meghívó, amiről Scarlett annyit álmodozott. Tellának az az őrült ötlete lesz, hogy elmegy egyedül Caravalra és egy matrózzal elraboltatja a testvérét. De mire odaér kiderül, hogy Tella eltűnt. De nem más áll a doldok mögött, mint a verseny mesteri szervezője, Legend. Mint kiderült minden Tella körül fog forogni. Így mint kiderül az nyer, aki mihamarabb megtalálja Tellát. Scarlett többször végig hallgatja a verseny figyelmeztetését, ami annyit jelent, hogy ami történik a Caraval során az mind mind a fantasztikusan kidolgozott előadás része. Lényegében a direkt nem említett szerelmi szálért is nagyon oda voltam. De mint olvasó én sem szeretném másoknak SPOILEREZNI❗❗❗

Így nem is csodálom, hogy az olvasónak első olvasásra Scarlett egy bábura hasonlít, aki éppen csak megérkezik Caravalra és már dróton is rángatják. Ahol szerencsétlen nem is tudhatja mi a valós és mi az előadás része. 

Julian nekem az elejétől fogva nagyon gyanús volt, de így is a történet során nagyon sok minden meglepett.

A könyv kivitelezése kiváló,  igényes, szép, de a vastagsága becsapós. Szellősre vették és az átlaghoz képest nagyobb betűméretre vették. 

Lényegében nagyon imádtam. Bátran ajánlani merem. 💙♥️

Köszönöm a lehetőséget, hogy elolvashattam❗💙♥️





 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹