Stephanie Garber: Finale ( Calavar 3.)


 Az első két részben olvasottak alapján elég nagyra tette a lécet az írónő. De nem csalódtam benne, minden benne volt, ami kellett hozzá, hogy fantasztikus legyen. Scarlett és Tella szemszögéből követhettük végig a történéseket és az út közben kialakult szerelmi szálat is. Édes jó Istenem ❗ Scarlett és Julian számomra a tökéletes páros.♥️ Már az első részben szerelembe ejtett a románcuk. 

De ami számomra nagyon szembetűnő volt az az, hogy már nem folytatódik maga Caraval. Ami nekem nagyon hiányzott a második rész függősége után. A játék hiányában számomra nem volt elképzelhető, hogy megoldódjék ez a problémám a könyvel. Hiszen nem lesznek kulcsok vagy segítség. Az égadta világon semmi. 
De viszont ezt a kis hiányérzetet pótolták a varázslatos jelenetek, talányok. 
A Finale nekem kifejezetten egy bizonyos indok miatt nagyon tetszett a másik két kötethez képest, mégpedig azért, mert itt mind két lány szemszögéből fut a történet. Pontosan jól olvastátok. Nem csak Tell hanem Scarlett gondolataiba beleáshatjuk magunkat újra. 

Az írásmód nem változott az első két részhez képest. Ami azért lényeges, mivel az írónőnek köszönhetően kiélesedtek az érzékeim. Olvasás közben éreztem az illatokat, gyönyörködtem a fényben. A részletes leírásnak alapján könnyen elképzelhetővé váltak a dolgok. 

Igaz sok mindenre fény derül még az utolsó részben, de tudjátok nem szeretném nagyon bele ásni magam a dolgokba, mert a végén le SPOILEREZEM az egész könyvet 😅❗

Köszönöm, hogy elolvashattam ❗ 💛💜
Csak ajánlani tudom, ha már én két és fél nap alatt kiolvastam mind a három kötetet. 👌☺️

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹