Stephanie Garber: Legendary ( Caraval 2.)


 Ez a rész lényegében sokkal jobban tetszik mint az előző. Az írónő, nagyon nagy fantáziával rendelkezik. Ami nem átlag embere vall. 

Tudjátok ez egy olyan könyv, ami egy hétköznapot magasabb színvonalra tud helyezni. Nagy fantáziával teli, fantasztikusan felépített eseménysorozatok tömegét ismerhetjük meg. 

Ebben a részben Scarlett húga, Tella veti bele magát a versenyzésbe. Egyáltalán nem ugyan azok a szabályok vannak érvényben, mint az első részben, így téve izgalmasabbá a történetet. Kifejezetten örültem neki, hogy Telláról több dolgot tudhatunk meg. Ki gondolta volna, hogy ennyi titkolni valója van Scarlett elől. 

Nem is gondoltam volna, hogy a Legendary cím kapcsolatban lehet Legend-el. De mostmár rá jöttem, hogy azért ez a címe mert végre lehull az álarc Legénd kilétéről. Nem volt meglepő, de mégis izgalmas. Olyan szomorú voltam, hogy megint függővéget kaptunk. 

Nem tudom miért, de az írók miért vannak rákapva ennyire a függővégekre ?! Miért jó ez ? Miért kell minket olvasókat ennyire kikészíteni ?  Na jó igaz tudjuk, de naaaa ! Stephanie Garber ugyan olyan mint az én kedvenc magyar íróm Lakatos Levente. 

Kíváncsi vagyok mik lesznek még itt, mivel Scarlett élete is egyre jobban bonyolódik. Ami nagyon tetszett. 

Öröm volt olvasni. 💚💛

Bátran merem ajánlani ! ☺️🥰


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹