Laurelin Paige: Sehol sem talállak ( Fixed On You 2. rész)

 


Hmmm.. nem is tudom...❗ Elképesztő volt. Fordulatos és kiszámíthatatlan, olykor megdöbbentő, szórakoztató, vad és szenvedélyes. 
Valahogyan az első rész lezárása után bennem maradt az az érzés, hogy a második kötetben biztosan lesz egy nagy adag feszültség és bonyodalom. 
A szereplők nagyon sokat fejlődtek érzelmileg és mentálisan is, itt már egyértelműen a hangsúly egymás megismerésében, a bizalom kiépítésében, az életük összehangolásán és az összecsiszolódásukon volt. Nagyon tetszett, hogy Hudson megnyílt és őszinte volt.  
Őszintén örültem neki, hogy Alayna kezdte a falait lebontani, amiket az év során kellett maga köré húzni. 
A szenvedélyüket ahogy átéltem Celia körmönfont mesterkedését nem vettem észre. Az a sunyi nőszemély... valahogy meg tudtam folytatni egy kanál vízben. 
Le vagyok igázva!! 
Nagy piros pont jár az írónőnek. 
Remélem ilyen jó lesz a befejező rész is. ♥️
Köszönöm, hogy elolvashattam ❗❗☺️

CSAK FELNŐTT OLVASÓK SZÁMÁRA ❗😍
ERŐSEN KORHATÁROS!! 😍

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)