Rachael Anderson: Lord Drayson bukása



Bocsánat, hogy mostanában eltűntem, de tudjátok a világ tele van kisebb-nagyobb buktatókkal, amit nekünk embereknek valahogyan át kell verekednünk magunkat rajta. 

Ha egy történelmi romantikus könyvet keresel, amiben az elvek és a humor megfelelő arányban vannak jó helyen jársz. 
Nagyon megindító és bájos kis könyv. 
Lucy teljesen belopja magát az olvasó szívébe a talpra esettségével, életvidámságával, de a mellékszereplők is nagy hatást gyakorolnak az olvasóra. 

Ahogyan haladtam a történettel egy percet sem unatkoztam, a cselekmény gördülékenyen ment, a szerelmi szál pedig a történettel együtt párhuzamosan haladt. Fokozatosan épült fel, amitől az egész humoros, intelligens és kedves volt. 

A történet háttere egy kissé komikus és igencsak rózsaszínűen romantikus, amit az írónő mégis úgy oldott meg, hogy ne legyen unalmas. 

A szereplőkről annyit megjegyeznék, hogy van aki eléggé megfogott és van aki nem annyira, de lényegében mindenkinek kulcs fontosságú szerepe volt a történet során.
Colin a történet elején csak egy nagyképű grófnak látszódik, de természetesen sokkal több van az álarca mögött. 
Georgy szerintem a második kedvenc szereplőm Lucy után. A falusi beszéde nem egyszer okozott nevető görcsöt nekem. 
Összegzés képen egy elég aranyos kis történet. 
Köszönöm szépen, hogy elolvashattam ❗
Sajnálom, hogy még nincs lefordítva a másik két kötete ! 🥺😨😱
🥰



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹