A. O. Esther : Az ​Életfa (Összetört glóriák 3. rész)



Nagyon régóta gondolkodtam rajta, hogy kiposztoljam -e ezt a részt még ma, mivel egy hét alatt végeztem a könyvsorozattal. Megpróbáltam jegyzetelni a telefonomba mindegyik részről a dolgokat, amit szívesen megjegyeznék itt a történetek alatt. De nem is szaporítom tovább a szót bele is vágok. 

Nekem ez a rész eddig az első helyre verekedte be magát. Szó szerint pokoli jó volt a szó szoros értelmében. Borzalom ami ott történik. Ilyenkor örülök neki, hogy csak egy átlagos olvasó vagyok, akivel ilyen dolgok nem történhetnek meg. 

Az olvasó, mint például én is egy röpke kusza kis bevillanásból rá jön magától, hogy mi is a varázsa ennek a könyv sorozatnak. Tudjátok hogy is van ez, mint amikor fényképezel és valamit hohómályosan látsz, de ha azt a dolgot amit szereretnél lefényképezni csak arra koncentálsz hirtelen kitisztul minden. Akkor jövünk rá igazán, hogy az írüónő hisz abban amit leír. Nem csak leírja, hanem a tudomásunkra is adja, hogy mi is higyjünk a sorsfordító szerelemben és mindenben amit a két keze megírt.

Mint már ismertek a történetbe nem nagyon szeretek belefolyni a SPOILER miatt. De egy kis titkot elárulok nektek, akik még nem tudjátok Gabriel és Elijah együtt nekivának a pokolnak, hogy kiszabadítsák a számukra oly kedves Sopielt. 

Nagyon pörögtek az események, néha egy pillanatra le kellett tennem a könyvet, hogy fel is dolgozam, hogy mi történt. 
A vége hihetetlenül jó volt, ahogyan feltünt Joshua . Kíváncsi leszek még mi lesz ebből. 
Dirilt kicsit megsajnáltam ami történt vele. :( 
 
 Szerintem az írónő feljebb vitte egy szinttel az eddig is fantasztikus könyvét ezzel a résszel. 

Köszönöm, hogy elolvashattam. 
Csak ajánlani tudom ! 


 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)