A. O. Esther: Elveszett lelkek ( Összetört glóriák I. rész )


 Szerintem ez az a fajta könyv amit még soha nem olvastam. Na de kezdjünk is bele. 

Olvastatja magát a történet, igaz csak lassan adagolja magát, de mire felfigyel az olvasó már el is hagyta a felét. A cselekmény hihetetlenül jól felépített, aminek köszönhetően az összes színt felhasználta. A karakterek kidolgozására felkaptam a fejem annyira jóra sikeredett, szinte túlságosan figyelemfelkeltőek. Az angyalok világával nincsen bajom, el tudom képzelni, csak hinni nem annyira tudok benne. De egyébként hihetetlen volt. Valahogyan én is így képzelem el őket, győnyörűek, szó szerint kifogástalanok de egyúttal kegyetlenek, nagyon nehezen megközelíthetőek. 

A hősnő nekem majdnem a kedvenc személyiségtípusom,  van benne spiritusz és nem idegölő.  Vele szemben Elijah-t rögtön megkedveltem. Tipikus könyves alfa, aki ha rátalál az igazira, akkor megmutatja a nagyon is szerethető oldalát. Amit egy picit hiányoltam – a humor szinte teljes hiánya mellett, – hogy nem volt kihasználva az az izzás és erős kémia, ami a főszereplők között érezhetően megvolt. Ez azonban nem hiba, csak ez a történet simán elviselt volna némi erotikát. Egy magyar írónő is fel tud építeni egy izgalmas, komplex, jól kidolgozott fantasy világot. Engem nagyon meggyőzött.

Határozottan el fogom olvasni a második részt is. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹