A. O. Esther : Hazatérés (Összetört glóriák 7.)


Hihetetlen, hogy ilyen gyorsan véget tud érni egy könyvsorozat, ha az olvasója a rabja lesz. Nagyon sokat vártam erre a részre, hogy a kezemben tarthassam. Nagyon sajnálom, hogy csak ennyi volt. 
Az egyik pillanatban elkezdtem olvasni a másikban pedig vége szakadt. 😱

Ahogyan azt már megszokhattuk Esztertől gyönyörű tájleírást kaptunk, szívbemarkoló és megható jeleneteket, nagy kalandokat és véres csatákat. 
Nagyon sok olyan jelenet volt, ami megmosolyogtatott, de voltak olyan jelenetei, ahol legszívesebben abba hagytam volna és sírtam volna a takaró alá temetkezve egész nap. 
Nagyon gördülékeny a történetvezetèse, ahogy már azt megtapasztalhattam. Nagyon magával ragadó az események sorozata.
A kötet végére a szívem teljes tele lett boldogsággal. Nagyon nagy erőfeszítést igényelt tőlem, hogy elbúcsúzzak a könyv sorozattól. 
Nekem egy kicsit hiányérzetet okozott, hogy olyan gyorsan lett lezárva. 

                         Köszönöm szépen a sorozatnak a rengeteg kis csodát, amit kaptam. 
                                                           Egy élmény volt elolvasni.

                                                              Csak ajánlani tudom ❗

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)