A. O. Esther : Hívogat ​a fény (Összetört glóriák 2. rész)


 Mivel nemrég lett kivégezve az első része ennek a könyvnek így nagyon bizar, hogy egy nap alatt már ki is olvastam a második részt. De nem tehetek róla, nem lehet betelni vele. 

Az eddigi élményeim és tapasztalataim alapján még mindig állíthatom azt- e könyv sorozatról, hogy éppen azt hozta, amire számítottam. Nehogy félre értsetek nem a történet vagy cselekmény szállra gondoltam, hanem arra amit az olvasó maga elé képzel miközben olvassa a sorokat. Szerintem minden kétséget kizárólag tartotta azt a színvonalat amiben reménykedtem. Igaz ebben a könyvben jobban mutatkoztak a bravúrok és sokkal érzelem dúsabban élhettem át a dolgokat. 

Imádtam a visszaemlékezéseket, amiket ez a rész nyújtott nekünk, melynek köszönhetően sokkal komplettebb képet kaphattam a szereplőkről. Nagyon tetszett, hogy nem csak Elijah és Sopiel szemszögénől nyerhettünk betekintést a történetbe. Mivel a történet nem csak egy szállról futott így nagyon nagy szükség volt a váltott szemszögre, ami nekem kifejezetten tetszik egy könyvben. 

Itt a hangsúly már inkább a szerelmi szálon van. Nagyon érdekes lesz szerintem a könyvnek a jövőjére nézve, hogy mégis Elijah vagy Gabriel kerül ki győztesen a szerelmi háromszögből. 

Nagyon váratlan, kiszámíthatatlan, telis - tele sötét mágiával és a végére nem utolsó sorban kapunk egy fő gonoszt ( Diril ) aki nem éppen egy piskóta. Sajnáltam, hogy ilyen keveset kaptunk belőle, remélem a továbbiakban ez majd változik. 

Sharanfert is meglehetősen kedveltem, annak ellenére, hogy gonosz szereplők táborát ékesíti, de imádtam falni a részeit. 

Köszönöm szépen, hogy elolvashattam ! 

Én csak ajánlani tudom nektek !

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)