A. O. Esther : Megbocsátás (Összetört glóriák 6.rész)

Imádtam ! 💟 
Nagyon nagy eséllyel mondhatom, hogy azoknak az olvasóknak a táborát erősítem, akik már a rabjává váltak a sorozatnak. A megálmodott világ egyedi, nem olvastam még ehhez foghatót. Az Összetört Glóriák sorozat előtt.

Nem is tudjátok elképzelni azt, amikor olvasás közben rájöttem, hogy mennyit is fejlődtek a a karakterek. A leírások továbbra is elképesztőek. 
Lenyűgözött engem, olyan érzésem volt a végére, hogy valamivel több lettem. 
Ez a kötet tete volt érzelmekkel, vággyal, reménnyel, szomorúsággal, kalanddal, harccal, hazugságokkal, jövendölésekkel, szenvedéssel. Most érte el a sorozat azt a szintet, ahol már tényleg egy komplett, hibák nélküli rész lehet belőle. 

Kifejezetten egy élménydús, lebilincselő, izgalmas kötet volt. 
Nagyon örültem neki, hogy most lényegesen több bonyodalmat kaphattunk, mint az előző kötetében.     

A végére kicsit összetörte a szívem és kicsavarta, ami Elijahal és Sopielel szerelmével történt, de a szerelmük ezt is túléli.😭💔
Magával ragadott ez a könyv, szinte már fuldokoltam a végére a sírástól.

Nagyon nagy plusz pontot ér nálam, hogy rengeteg magamban feltett kérdésre választ kaphattak ebben a részben.

Csak ajánlani tudom! 
Köszönöm szépen, hogy elolvashattam!!♥️

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹