A. O. Esther : A ​Mennyország Kulcsa (Összetört glóriák 4.rész )




Nagyon bele tudom élni magam az írónő alkotta világba, ami telis tele vannak titkokkal, újdonságokkal, hazugságokkal megdöbbentő fordulatokkal, természetfeletti lényekkel, csatával, veszteséggel és reménnyel. 
Minden benne van ami egy jó könyvhöz szükséges, kaland, mágia, hit, fantasztikus szereplők és világ, humor, romantika, ármány és hatalmas nagy fodulatok. 

Nagyon sok veszéllyel néztek szembe, ahogy már megszokhattuk az írónőtől. 
Sharanfer múltjából egyre több dolog a felszínre kerül, ami eddig elnyomva volt. Amiel nincs is baj, mivel egy nagyon izgalmas karakter. 

A vikingek szertartása a csata vége után nekem egy kicsit erősnek bizonyult. Úgahogynan a rengetegen  voltak a különféle mitológiai lények, akikből hirtelen nagyon sok lett. Törpök, jégóriások, csodaszarvasok, vikingek, emberek, angyalok, démonok, farkasok, sellők…. szerintem egy kicsit sokra sikeredett.
Bardo kedvenc karaktereim egyike, nem tudtam betelni a vicceitől, folyton mosolygásra késztetett. Ebben a részben kicsit többet kapunk Elijahból és Sopielből az előző kötethez képest. 
 Sajnáltam, hogy ilyen keveset kaptunk Joshuaból,a végére pedig már nagyon le lett egyszerűsítve a szarvasos rész.

Egy dolog nagyon kíváncsivá  tett engem. Miért Elijah nyakában van a Mennyország kapujának kulcsa  és mégis mire való lehet ?! 

Szerintem kifejezetten jó volt. 

 
 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹