Audrey Carlan: Calendar Girl ( Április - Május - Június )

 



Elérkeztem arra a pontra, ahol már biztos vagyok abban, hogy tovább olvasom ezt a sorozatot. Mit már említettem az előző résznél az alaptörténettel nem lenne semmi bajom, ha az írónő megfelelően le is írná azt. Szívem szerint ezt valakivel újraírattattnám akinek van is tehetsége hozzá. 

Számomra a történettel csak egy gond akadt, hogy nincs egyeten egy normális épeszű karakter az egész történetben. Hogy nem tudott egy kis észt ajándékozni az írónő neki. 

Április : Igaz folytatódik a történet Mason oldalán. Szerintem nekem nem is tetszett ez a rész annyira mint az első, mivel telis tele lett hibákkal. Arról nem is beszélve, hogy engem végkép nem hozott tűzbe Mason karaktere. Egyszerűen nem is tudtam hová tenni, hogy Rachelnek miért is jön be. Mia mint kerítőnő igen szép munkát végzett egyébbként. Viszon hozzátenném, hogy semmi pénzért nem lettem volna Rachel helyében, aki meglátta Masont két másik lánnyal. 

Május: Szerintem az első három között benne van  a Hawaii kiruccanás. Szerintem ezzen nevettem a legtöbbet, Miáék pedig remekül szórakoztak. Maddy eléggé meglepett engem ezzel a fiúcskával egyetemben, de a szülők se piskóták, viszont tény hogy még mindig együtt vannak, szóval hajrá MADDY.Nagyon menő egy csaj Mia barátnője, amiyen szöveget le tud az néha nyomi. Egyszerűen fantasztikus, de persze Miát sem kell félteni. Tai remek fickó és házigazda , a tatauk jelentése nagyon érdekes volt. Sajnáltam, amikor vége lett ennek az egésznek, de jó volt ez az időszak.

Június: Szerény személyemnek ez volt a legborzasztóbb rész. Elképzelni ahogy vén fószerek tapogatják a lányokat. Borzalmas. Még örültem neki esküszöm, hogy az öreg nem volt perverz. De a szenátor elég rohadék volt, hál istennek régi szereplők megmentik a helyzetet, de ez a hónap elég eseménytelen volt, az incidenst leszámítva.



CSAK FELNŐTT OLVASÓK SZÁMÁRA !!!

ERŐSEN KORHATÁROS !! 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)