Audrey Carlan: Calendar Girl ( Január - Február - Március )

 




Egy Facebook csoportban ajánlották nekem ezt a könyvet, ahol sok reményt fűztem hozzá.
Nem történt még velem olyan, hogy olvasás előtt egy könyvről kutatómunkát végezzek. De most megtettem. Nem voltam tisztában a dolgokkal, hogy mit is takar ez a könyv magában. A füllszöveget elolvasva már kicsit jobban kezdett érdekelni a dolog. 
Egy lány története, akinek az édesapját kell megmentenie a haláltól. Lényegében igen izgalmasan hangzik, igen én is tudom. 
A köny szerkezetét tekintve 3 hónapra van felosztva : Január, Február és Március. Ami a címből is kiderül. 
 
Január : Nem éppen azt olvastam amire számítottam. Nekem nem tűnt annyira kidolgozottnak, mint például a többi könyve az írónőnek. Összecsapott és hihetetlenül felszínes volt. 
A történetben én egy kicsit le is maradtam, mivel tudom Mia nem az erkölcseiről és az eszéről híres, de valaki mondja már meg nekem, hogy Westonnal hogyan szerettek egymásba ilyen gyorsan. Mert nekem olyan volt minta a semmiből egyszerre csak a közepében találtam volna magam. 
Az erotikus részek sem jöttek nekem úgy át, mint ahogyan azt vártam. 
Tudom, hogy a világunkban van ilyen nő sajnos mint Mia, de sajnálom, hogy egy ilyen felszínes karakterrel orvosolta a helyzetet az írónő. 

Február : Már kifejezetten szerettem olvasni . A férfi karaktert sokkal jobban jellemezte mint Januárban. Alec egy igazi művészlélek aki mellesleg francia. Nem igazán olvastam még francia férfiakról könyvet, úgyhogy ez meglepett. 
Hékás...........!!  Az erotikus jeleneteket majdnem kihagytam, ami kifejezetten bűn lett volna. Itt már tapintható volt közöttük a tűz és a szenvedély. Itt nem tudtam rá panaszkodni. 

Március : Csak nekem tűnt hihetetlenül rövidnek ? Kicsit itt Mia szerepe a háttérbe szorult, Tony és Hector szerelme miatt. Szerintem ha már ennyire elnyomták Mia lényét, akkor az olasz meleg szálat jobban ki kellett volna fejteni.   


Hiányoltam egy kicsit a mély érzelmeket és kicsit sajnálom, hogy az írónő nagyon sok témába folyt bele. ( Alkoholizmus, Árvaság, Maffia ) Külön - külön még jól is hangzott volna, de így nem nagyon nyerte el a tetszésem. 
CSAK FELNŐTT OLVASOK SZÁMÁRA !!
ERŐSEN KORHATÁROS !!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)