Audrey Carlan: Calendar Girl ( Október - November - December )

 


Sajnos nem tudom hol is kezdjem el a kis mondókámat ! De megpróbálok bele vágni. Nem nagyon sok kedvem volt az előző drámaira sikeredett kötet után elkezdeni olvasni ezt. Mivel nem éreztem már semilyen kötődést a könyv iránt. Nem volt még ilyen dologra példa, de gondoltam elolvasom miattatok, hogy be tudjak számolni nektek, mire is számíthattok. Megpróbálva nem le spoierezni a legmegdöbbentőbb dolgot. 

Tehát Mia kalandjai ott folytatódnak, ahol az előző kötetben végetért. Úgy éreztem olvasás közben hogy az égiek csak úgy odalökték Miát az ördögnek, mivel minden összejött ellene. Így egy elég drámai történetet olvashatunk el. 

Ide most annyira nem tudom nektek különszedni a hónapok történéseit, mivel eléggé összefolytak. Kicst izgalamasnak véltem, hogy nem lehetett tudni ki és hol lesz a következő megbízó.  

Imádtam az erotikus részleteket, de itt viszont még számomra is sűrűre sikeredett a jelenetek száma. 

Wes-t imádtam még a kezdet kezdetén,meg még azután is.

Itt is szimpi volt,bár nekem nem igazán jött át semmi átmenet a trauma és a felgyógyulása között.

Hipp-hopp már jól is lett,lehetett volna részletesebben is kifejteni.

A szerelmes Wes-el semmi bajom nem volt,viszont egy idő után átment néha papucsba ami nem igazán jött be.

Itt úgy nem volt kedvencem a könyvben.

CSAK FELNŐTT OLVASÓK SZÁMÁRA ! !

ERŐSEN KORHATÁROS ! !

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)