Audry Carlan : Calendar Girl ( Július - Augusztus - Szeptember )


Kivételesen most azt mondhatom, hogy ebben a könyvben két kedvenc hónapom is lett, amit a továbbiakban kifejtek. 
Ugyan ez a rész egy kicsit más volt, mint az előzőek. Komolyabb témákról is szólt, nem pusztán a szexről és az erotikáról. Na, azért nem kell megijedni az erotika rajongóknak, mert jutott a könyvbe a lepedőgyűrésből is.

Július : A három hónap közül egyértelműen július volt a kedvencem. Tudtam, éreztem már az előző részeknél is, hogy Wes több szerepet kap annál, hogy csak Mr.Január legyen Mia életében.

Augusztus : Mia augusztusi hónapja is érdekesen alakult. Sejteni lehetett már az elején, hogy Max nem egy olyan szokványos ügyfél lesz, mint az előző hónapok ügyfelei.

Szeptember : A szeptembert nem élveztem annyira, mint a többi hónapot, de kárpótoltak a krimibe illő jelenetek, amik ebben a hónapban történtek.
Ezek után határozottan kíváncsi vagyok hogyan alakul a befejezés. Bízom benne, hogy olyan befejezése lesz, amire gondolok és Weston kijelentése meg fogja állni a helyét Miánál. Mindenesetre én drukkolok nekik.

„Én leszek a kezdet, a vég és minden, ami közötte van.”

CSAK FELNŐTT OLVASÓK SZÁMÁRA !! 
ERŐSEN KORHATÁROS !


 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)