Blanka Lipińska : 365 ​nap

 


A filmet még nem láttam, úgyhogy nem volt annyira nehéz gondom az értékeléssel mint gondoltam. Mindenképpen szeretném leszögezni, hogy mindenkinek van saját véleménye, úgyhogy én is az alapján szeretnék véleményt adni, nem pedig a mások által olvasott negatív jellemzések alapján, ami a könyv elolvasása előtt átfutottam. 

Nagyon nagy elkeseredettségemre nagyot csalódtam a magyar fordításban. Nem tudtam néhány helyen mit kezdeni vele, annyira zavart már muszály voltam letenni néhány percre még kiszodkozódom magamból a dolgokat.  Majd újra erőt vettem magamon és tovább olvastam, aminek az lett a vége, hogy a napom végére egy idegroncs lettem. Hogyan lehet a fordításnál össze keverni a szemből és a háttal szavakat. Nem fér a fejembe. Nem is csodálom, hogy ennyit rontott az olvasási élményen. 😡

Az alaptörténettel nincsen egyébként semmi bajom, mindig is szerettem a szenvedélyről túlfűtött könyveket. Nem rosszindulatból mondom, de aki nincsen tisztában a BDSM fogalmával, az először járjon utánna. Ne egyből azt mondja, hogy a női nemet porig alázza ez a mű. Ez a kitárulkozásról, a bizalomról és a dominanciáról szól. Aki nem nyitott az ilyen dolgokra csak a régi de bevált "vanília" kapcsolat érdekli az ettől a regénytől maradjon távol ❗Nincs azzal semmi baj, de ha valaki szereti a vad szexet azzal sincs semmi.

Lara és Massimo története megmutatja, hogy két erős akaratú ember is jól megtud lenni egymás mellett. De még mennyire jól❗

Nagyon tetszett a karakterek kidolgozása, a fordulatos cselekmény és a frappáns csavarok az erotikus jelenetekről nem is beszélve.🤪

Kifejezetten várom a folytatást ❗Remélem addigra jobb lesz a fordítás. 

CSAK FELNŐTT OLVASÓK SZÁMÁRA ❗

ERŐSEN KORHATÁROS ❗


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)