Colleen Hoover : Verity

 



Soha nem olvastam még az írónőtől ezelőtt semmilyen könyvet, de most gondoltam neki veselkedem egynek. Azért esett a választásom pont a Verityre, mivel gyönyörű a borítója és ez nagyon megfogott. 
Hogy őszinte legyek minden sorát nagyon élveztem, és kifejezetten nem bizonyult unalmasnak a számomra. Igaz nekem egy kicsit gyenge volt thrillernek, mert hiányzott belőle a borzongás és a feszültség ami a műfajnak a lényege. Volt benne néhány botránkoztató jelenet, amibe gondolni is rossz, de ennyi. 

Meglehetősen tetszett, hogy a cselekményszáll kimenetelét nem ismerjük, amit csavarok segítségével ért el. Thrillerhez képest rengeteg erotikus jelenetet tartalmaz, ami engem nem kifejezetten zavar, de aki kifejezetten az miatt szeretné elolvasni, mert pszicho- thriller annak kicsit csalódást fog okozni. 

Az alaptörténet is nagyon tetszett, a kísértő feleség, a múlt béli tragédiák minden. 
A szereplőkkel minden rendben volt szerintem egy dolgot leszámítva. Verity karaktere volt a középpontban, ezért Lowen és Jeremy párosa nekem egy kicsit a háttérbe szorult. 

A vége nekem egy kicsit fura volt, mivel eddig nem szoktam meg, hogy a befejezést a képzeletemre bízza egy íó vagy írónő. De egyébkét tetszik. 

Köszönöm, hogy elolvashattam! 
18+

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹