E. L. James A ​szürke ötven árnyalata (Árnyalat 1.rész)

 


Nem is tudom, hogy mikor láttam ennyi negatív viszajellzést egy könyvről. Ami nekem egy kicsit meghökkentő volt. Tudom, hogy nem egy olyan műfajt boncolgat ami nem egy hétköznapi embernek való, de akkor is. Aki nem nyitott az ilyen dolgokra az miért is kezdtett bele ? Tudom sok visszajelzést fogok kapi azzal kapcsolatban, hogy mit is képzelek, hogy ezt mondom. De mint olvasónak és embernek nekem is megvan a saját véleméyem. 

Nem mondom azt, hogy nem volt egy két dologgal bajom, de hát na, senki sem tökéletes. Ha ki kellene emelnem dolgokat ami számomra nem tetszett az az, hogy igaz egy olyan témát fejt ki ami számomra igazán érdekes, de mégis borzalmasan lett megírva és levezetve.  Kész botrány! 

Az alaptörténettel nekem szerény személyem szerint nincs semmi gond. Az oldalai könnyen átfuthatók, nem szükséges hozzá nagy megfejtés. Nekem tetszett, hogy olyan témákról mer beszélni, ami nem éppen mindennapi. 

Ha ajánlanom kellene valakinek a könyvet, egy olyan célközönséget támadnék meg, akiket kifejezetten érdekel a BDSM. 

Köszönöm, hogy elolvashattam ! 

FELNŐTT OLVASÓK SZÁMÁRA ! 

ERŐSEN KORHATÁROS !

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)