Fejős Éva : Karibi Nyár ( Ladányi Niki 1. rész )


 

Nem kellett sokat gondolkoznom rajta, hogy elolvassam a könyvet amikor megláttam, hogy a nő főszereplőnek és nekem egy és ugyan az a nevünk. Milyen szupi már ! 😃  

Az írónőtől egyébként ez volt az első olvasmányom, amihez fűztem egy kis reményt. 

A történet számomra egy kicsit zötyögősen indult, de ahogy haladtam a fejezetekkel egyre jobban kitértünk egy sima szakaszra. Tetszett, hogy több szállból tevődik össze a történet amit Éva elég jól meg tudja csavarni minden irányból ahonnan csak kedve szottyan. Nekem egy kicsit a történet túl hosszúra nyúlt, de egyébként tetszett. Számomra egy kicsit elrugaszkodott a valóságtól. 

Nem tudok annyira hosszúra nyúlt véleményt hozni nektek. Tetszett, de nekem egy kicsi hiányérzetet okozott a végén. 

Köszönöm, hogy elolvashattam ! 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹