Holly Black : The ​Wicked King – A gonosz király (A levegő népe 2.rész)

 



Mi ez a gyönyörű borító ???? 😍
Nem tudom megmondani, hogy mikor láttam utoljára ilyn szép borítót ! Már ezért megéri elolvasni.😋 

Az első rész elolvasása után rögtön fogtam magam és elkezdtem keresni a második részt, amit néhány nap alatt meg is találtam és el is olvastam. Az elsőrész nagyon nagyon nagyon tetszett de ez a rész még azt is letarolta. Izgalmasabb, cselekmény dúsabb, fordulatokban gazdagabb lett, de sajnos csak a végére. Az utolsó oldalakon keresztül jutottunk el az izgalom tetőfokára. 
Ahogy olvastam egyre jobban beigazolódott a gyanum, miszerint  az írónő azok egyike, aki tudja, hogy a hatalom mindent és mindenkit meg tud változtatni nem kell hozzá sok éppen egy kevés. 
Aminek következtében az egész könyv csupa feszültség. 

Jude és Cardan kapcsolata sem mindennapi, szeretlek de mégis gyűlöllek, ami az egészet még izgalmasabbá, bizarabbá és egésszé teszi a történetet. 
Hihetetlenül erős köztük a kötelék, amit a hatalomvágy napról napra egyre jobban mérgez. 
Cardan egy nagyon rossz természetű király, de valahogy mégis kedvelem személyiségének ezt az alakját. 
Jude pedig most érte el nálam azt a szintet, hogy még jobban megszeressem mint csak egy főszereplőt. 


Hamarosan jövök a folytatással ! 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)