Jessica Koch : Közel horizonthoz

 


Egy ideje már elkezdtem olvasni ezt a könyvet, de eddig nem volt lelkem befejezni. Nekem egy kicsit túl sok mindent hozott fel ez a történet, ami egyik pillanatról a másikra megfélemlített. Olvasás közben valahogy megtöri olvasóját a történet.

Hajnali 4 óra lehetett amikor a könyvvel végeztem, mert valami mégis arra ösztönzött, hogy fejezzem be, de azóta is szünni nem akaró gombócot érzek a torkomban. A végére érve egy zokogásban kitörő emberré válltam, aki a belül felhalmozódott érzéseit próbálja kiadni magából.😭💔 

  Ahogy a fülszöveget elolvastam, nem is gondoltam volna, hogy egy ilyen nehéz dologról fogok olvasni. Szép, de  nagyon szomorú könyv.

 Nem csupán egy szerelmi történetről van szó, hanem arról, hogy az élet néha igazságtalan és felettébb félelmetes. Ez egy olyan regény, ami egyszerre szívfájdalmat okozott és igazi valós élményt nyújt olvasás közben. Az írónő számára biztos vagyok benne, hogy sokat segített feldolgozni a múltban felhalmozódott dolgokat, amik kihatnak a jelenjére és arra, hogy mégis milyen emberré vált.

Ezt a regényt csak olyan olvasóknak ajánlom, akik nem félnek attól, hogy egy könyv át tudja venni az érzéseik felett az irányítást és azoknak is akik be merik látni, hogy az élet igazságtalan nem mindig Happy End. 


Köszönöm szépen, hogy elolvashattam. 

18+ 



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)