Kelly Oram : Cinder és Ella (I.rész)

 


Már megint egy nem az én korcsoportomnak szánt könyvet hoztam el nektek. Véleményem szerint az egyik legjobb LOL-os könyv.

A borító borzalmas !! Vagyis nekem, kifejezetten nem tetszik. 

Nem éppen egy mindennapi történetről szóló ez a könyv. Gyönyörű, fájdalmas és káprázatos.  Az írónő megmutattja egy kis történeten belül, hogy akármennyire is rossz dolgok történnek veled nem szabad feladni és azt is, hogy néha a világ kegyetlen, ha valami új dolgot lántnak. 

A főszereplőket nézve Ella egy kitartó, mindig mosolyog a történtek ellenére. Ami egyébként csodálatra méltó. 

Cinder pedig miden nő álma, egy beképzelt, makacs, önfejű , szívtipró aki belül lágy mint az olvadt fagyi. 

Vivian személye az egyik kulcsfigura Ella életében. Ha ő nem lett volna még most is egy szobában ücsörögne Ella és mindenkitől el lenne zárkózva. 

Az ikrek az elején elvetették a súlykot és Ella apukája is de a végére egészen megkedveltem őket is. 

Köszönöm, hogy elolvashattam ! 

12+ 😘

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)