Kristen Callihan : IDOL ( VIP sorozat 1. rész)

 


Ahogyan megláttam ezt a könyvet már tudtam, hogy el fogom olvasni. Olyan csodálatos a borítója. A történetnek ad egy kis löketet. 😍

Ahogy elkezdtem olvasni a sorokat rájöttem, hogy a fergetegess külsejű borító alatt egy aranyos, szórakoztató, néha nevetettő románc áll. Nyugi nem egy csöpögős romantikus sztory, hanem itt inkább a zenén van a hangsúly.

A cselekmények levezetése fantasztikus volt, ahogyan a történetét is. Szűzanyám ❗Mi volt ez a megismerked❓❗ Fenomenális volt. 

A két főszereplőt nagyon megszerettem, Libby és Killian két fantasztikus karakter, ami meg is mutatkozik a mondandójukban. Nézzük példának Killiant ő lényegében egy rock sztár, mégis csak egy átlagos zenésznek vallja magát. Csodás 😍

Ha hozzám is betévedne egy ilyen pasi vétek lenne, nem segíteni neki.😏

A végére kicsit csalódtam, hogy ennyi volt a történetük, mivel a következő rész Scottie-ról fog szólni. 


Köszönöm szépen, hogy elolvashattam. 





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)