Laurelin Paige: Rád találtam (Fixed On You 3. rész)

 



Nem is tudom, hogy mikor történt velem utoljára ilyen, hogy egy könyvsorozat utolsó része legyen rám nagy hatással. Különösen erotikus regényeknél. Az eddigi részek is kifejezetten krémesre sikerültek, de ez a rész a cseresznye 🍒 volt a torta tetején. A történetet tekintve ott folytatódik, ahol az előző abbamaradt. A történet vezetés most is kiválóan felépített és kidolgozott.

Igaz nagyon sok olyan pillanata volt, amikor éppen a gyomrom görcsbe rándult, de nem csak erről szólt . Olyan nagy szenvedélyt eóélhettem át- e két karakter szerelme alatt, ami a mostani világban ritkán vagy nem is fordul elő.  A karakterek rengeteget válltoztak, és jelentős jellemfejlődésen estek át, ami nem is volt akkora baj, mivel a cselekedetükben és a viselkedésükben is megmutatkozott. A kedvenc főhősnő szerepét igaz nem Alayna fogja betölteni, de azért nem is áll messze tőle. 

Hudsonról csak annyit szeretnék hozzátenni, hogy nagyon vártam már, hogy megmutassa a domináns oldalát. De belül attól függetlenül mind tudjuk, hogy egy szeretni vágyó és tudó férfi szíve lappang a rideg külső alatt. 

Celiát az első pillanattól kezdve nem csíptem, de szerintem ezzel nem vagyok egyedül. Szerintem még a diliházból is eltanácsolnák. 

Kifejezetten örültem neki, hogy ne vagyok egy olya ember, aki a kis megpróbáltatás után talpra esik. 


                                 CSAK FELNŐTT OLVASÓK SZÁMÁRA !!!

                                         ERŐSEN KORHATÁROS !!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)