Marni Bates : Rocksztárt kaptam karácsonyra

 


Igen tudom, hogy nem az én korosztályom számára való a könyv, de közkívánatra elolvastam, és azt kell hogy mondjam, hogy meglehetősen tetszik. 

Nem gondoltam volna, hogy egy alsó korosztálynak írt könyv, egy lassan 2️⃣0️⃣ éves lánynak\nőnek tetszhet. De meg kell hogy mondjam, nem erre számítottam. 


Egy elég humoros történetet olvashatunk, ami meglehetősen aranyos és tiszta tini álom. 

Holly és Dominic szemszögéből ismerhetjük meg a történet. Az igazat megvallva aranyos kis pár.

Az egész történet úgy volt tökéletes, ahogy volt. Kivéve a két szemtelen és mihaszna ikerpár Alisont és Clairet de, lehet nem lett volna ennyire izgalmas a történet nélkülük. 🤪


Egy kicsi kis gondom viszont volt vele, annak ellenére, hogy milyen pofás kis regény.

Nekem egy kicsit kevés volt a cselekmény, de ezt annak mondható el, hogy nem az én korcsoportom lett megcélozva vele.

De ami azt illeti a kiegszítőnovella, amit a LOL-os Facebbok oldalon olvastam jó volt még mellé olvasva. 😉



Szerintem elég jó kis könyv ! 

12+ ajánlom ❗

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)