On Sai : Álruhában ( Vágymágusok 1. rész)

 


Azt kell hogy mondjam, rátaláltam arra a könyvre amely erotikus de mégis olyan érzést kellt bennem ami feltüzei a testem és a lelkem egyszerre. Az írónő írástechnikája elképesztően precíz. Olvastatta magát, szinte nem is tudtam letenni, amíg a végére nem értem. A cselekményszál bár bonyolult nekem kifejezetten tetőfokára hozta a történetet.
A karaktereket is nagyon szerettem, mind  a gonoszokat, mind  a jókat. 
Rianna egy életvidám, nagyon agyafúrt és néha pimasz fiatal leányzó, akinek élvezet volt a bőrébe bújni.
A könyvben a vágy teljesen más ábrázatot ölt, mint a megszokott. Nincsen benne szexjelenet, amitől  nekem egy kicsit meghasadt a szívem. Inkább a szexuális együttlét utáni kísértés. 

Nekem a befejezéssel meggyűlt a bajom ? Mégis mi a fene volt ez ? Az csak egy dolog, hogy úgyis jön majd a második rész, de akkor is pont a végére betenni egy ekkora csavart.

A könyv borítóról még azt hozzá szeretném tenni, hogy nem véletlenül került bele a jing jang jele, ez is azt tükrözi, hogy a jó nélkül a rossz nem lehet meg, se fordítva !!

Szóval a könyv csodálatos volt, nem okozott nekem csalódást. Várom a folytatást ! 💓

Köszönöm szépen, hogy elolvashattam !
16+



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)