Cat Patrick : Forgotten ​– Úgyis elfelejtem


 Kezdem is a legelején a borító nagyon szép és illik is a történethez. Nem gondoltam volna hogy tetszeni fog, mivel nem gyakran szoktam olvasni amnéziáról szóló könyveket. Nem tudom az okát, valamiért soha nem vonzottak. De most mivel a könyv külseje megfogott így gondoltam, hogy elolvasom. 

A történet igen gördülékeny, aminek köszönhetően olvastattja magát. A cselekmény szál nem körmön font, ami ez esetben nem is annyira nagy gond. A könyv nyelvezete számomra nem annyira megszokott, aminek köszönhetően az első fejezet nem adott számomra nagy élményt. Szerencsére a további fejezetekben sikerült átvennem ezt az írásmódot is.  

A karakterek nekem nem tűntek túl kidolgozottnak, ami rontott egy keveset az olvasási élményen. Lehetett volna egy kicsit jobban kidolgozni a karaktereket. 

Ami számomra nem tetszett az az, hogy a történet nagyjából a könyv háromnegyedénél kezdődik el. Igaz a Vörös Pöttyös Könyveknél már meg lehetett volna szokni, mégis nagyon nagy meglepetésként szokott érni. 

De a lényege, hogy nekem tetszett a ez a könyv. Nem mondom azt, hogy egy felejthetetlen olvasmány, de ha egy átlagos napot szeretnétek feldobni, akkor remek választás. 

Köszönöm szépen, hogy elolvashattam ❗🌟
13+

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)