J. L. Armentrout : Be with me - Légy mellettem ( Várok rád 2. rész)

 



Ahogy a kezembe akadt ez a rész, azt hittem róla, hogy egy sablonos alap történetes regény. Aztán rájöttem, hogy basszus kulcs egy JA könyvről van szó. Már bocsánat a csúnya szóért. De tényleg így van . 
Mint már az előzőekben most is teljesen magával ragadott a történet. Imádtam a fordulatokat, a cselekmények levezetését és a történetet is. Igaz voltak olyan pillanatok amikor valamelyik szereplőt meg akartam folytatni egy kanál vízben, de attól függetlenül a szívemhez nőttek. De olyan elgondolkodtató dolgok is felkerültek,ami az első részhez képest nem piskóta. 

Mivel nem szeretek spoilerezni, így nem árulom el, hogy mi is verte ki nálam a biztosítékot. 
Az egyetlen dolog ami nem tetszett az a sok huza-vona a két főszereplő között.

Ami miatt csak most végeztem ezzel a résszel az az, hogy egy kicsit félre tettem, miután egy kicsit megtörte a szívem. Belül üres lettem.  Igaz folytattam, de beletelt egy kis időbe. 

Jack számomra egy igen kedves, aranyos, néha melankolikus karakter,aki meglehetősen sokat drámázott. De mégis egy sebezhető srác. Aki mindent elkövet, hogy Tess-t ellökje magától. 

Tess egy aranyos, talpraesett, erős, felnőtt gondolkodású fiatal lány. Igaz egy kissé túltengnek benne a hormonok ha Jackről van szó. De kiben nem???😅


Igaz Avery és Cam szerelmi története sokkal inkább melengette meg a szívem, aminek köszönhetően még mindig a szívem csücskei♥️

Köszönöm szépen, hogy elolvashattam ❗
CSAK FELNŐTT OLVASÓK SZÁMÁRA ❗❗♥️
ERŐSEN KORHATÁROS ❗🔞

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)