J. L. Armentrout : Trust ​in me – Bízz bennem (Várok rád 1,5. rész )

 


Amikor megtudtam, hogy az első rész kijön Cam szemszögéből is, már akkor tudtam, hogy mindenféleképpen el kell olvasnom. Ez volt az a pillanat, amikor rájöttem, hogy nagyon szeretek bele látni a férfiak fejébe. Mármint ne értsetek félre, nincs semmi bajom a női szemszögből írt regényekkel, de a férfi szemszög új szintre emeli számomra az olvasást. Tudjátok valamivel izgalmasabb, tüzesebb és perverzebb. 😍

Igaz az egész történet és az összes párbeszéd szinte ugyan az volt mint az előző kötetben, mégis szüksége van erre a betekintésre az olvasóknak. Ez tette egésszé Cam és Avery szerelmét. 
Valami plusszat kaptam, ami még egészebbé tette Cam karakterét. Amitől még aranyosabb, macsóbb, férfiasabb, humorosabb lett. 

Nagyon meghatódtam azon, hogy Avery milyen érzelmeket váltott ki Cam-ből. Törődést és szeretetet. 

Lényegében ennyi lenne amit hozzá tudok fűzni. 😍

Köszönöm szépen, hogy elolvashattam ❗ 🌟

 CSAK FELNŐTT OLVASÓK SZÁMÁRA ❗❗
ERŐSEN KORHATÁROS ❗❗

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹