J. Lynn: Wait for You - Várok rád ( Várok rád 1. rész )



Édes jó istenem ! Nem is tudom mikor érintett meg engem ennyire egy férfi mint most Cam. Nagyon örülök  neki, hogy régen elolvastam és most újra olvastam. Minden pillanatát megérte.  Nem tudnék egy percet sem mondani amikor unalmasnak éreztem volna a történetet. Teljesen magával ragadott az események sokasága és persze Cam is. 😍 Szerintem nincs olyan nő, aki a mi kis sármos macsónknak ellen tudna állni. 
Örültem neki, hogy egy olyan pasiról olvashattam, aki az első nem után nem adja fel, hanem minden erejével harcol azért amit magáénak szeretne tudni. 

Avery számomra aranyos lány, aki hihetetlenül makacs, önfejű, erős és  nem adja magát könnyen és ez milyen jól is illett a karakteréhez.  Az elején nem volt annyira szimpatikus, a viselkedése miatt, de meg is értettem a traumáját.  Nem könnyű egy ilyen dolgon áttennie magát senkinek. De ő próbálkozott és nem adta fel. Nagyon tetszett a kettőjük közötti folytonos huza - vona. 

Majdnem elfelejtettem a kedvenc karakteremet, akit vétek lenne kifelejteni... igen pontosan Raffaellóról beszélek. Cam kis teknőséről. Ő volt az, aki még aranyosabbá tette Cam-et. 
Őszintén kinek nem jön ez be ????? 

Lényegében imádtam a történetet és a fordítását is, hogy ilyen könnyedre sikerült. 
Kicsit le is voltam hangolódva, amikor észre vettem, hogy elfogyott a kötet, de nemsokára folytatom a következő résszel ! 

Köszönöm szépen. hogy elolvashattam ! 
CSAK FELNŐTT OLVASÓK SZÁMÁRA !
ERŐSEN KORHATÁROS !

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹