K. Bromberg : Szükség ( Szükség - trilógia 1. rész )

 


A borító mint már megszokott a többi erotkikus ponyva regénynél eléggé lényegretörő. Amivel nincs is gond, mivel legalább tudja az olvasó mégis milyen fajta könyvről van szó anélkül, hogy bele kukkantana a füllszövegbe. 

Sajnálatos módon itt is szembesülnöm kellett a ténnyel, ugyan úgy mint a 365 nap című regénynél, hogy a forítás pocsék, ami igen lelombozza az olvasási élményt. Szomorú 😭 Nem tudom elképzelni, hogy ez így mégis hogyan került kiadásra. Ha már vesszik a fáradtságot, hogy egy egész könyvet lefordítanak, akkor legalább pontos és precíz munkát végezzenek. Néhány részlet folyton folyvás ismétlődik, például a " nemi szervem " az erotikus jeleneteknél, aminek hatására nevetőgörcs tőr rám, pedig ilyenkor a tomboló érzelmeket kellene leküzdenem, ami eléggé elszomorító. 

Nagyon sok értékelést olvastam el a könyvről, mielőtt belekezdtem volna, mivel nálam nagy kedvencek a romantikus - erotikus regények, de valamiért nem akartam hinni a szememnek amikor a sorokat olvastam. Úgy éreztem ennyire nem lehet rossz. Így nekivágtam és magam derítettem ki mi is az igazság. 

Az alap koncepció ugyan az mint az ilyen stílusú könyvek többségénél. Gazdag, jóképű, múltbéli sebekkel küzködő férfi és egy ártatlan, visszafogott, szexi nő. De a történet mégis egy kicsit másabb volt mint amire számítottam. Igaz egy kicsivel több eseményt és párbeszédet el tudtam volna képzelni, de ennek ellenére nem volt rossz. 

Lényegében olvastam már ennél ezerszer jobb erotikus történetet, amit annak könyvelek el, hogy nem ma kezdtem olvasni az iyes fajta könyveket. De ennek ellenére tényleg nem volt rossz. Lehetne rajta mit javítani az igaz.

Ezt a könyvet annak ajánlom, aki szereti, ha egy regény inkább a testiségekről szólnak és nem a cselekményekről és annak aki nek fél egy nagy adag szexuális perverziótól. 

Köszönöm, hogy elolvashattam !💓

CSAK FELNŐTT OLVASÓK SZÁMÁRA !!! 👉👌

ERŐSEN KORHATÁROS ! 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)