Kristen Callihan : Manager - Kontroll ( VIP 2. rész)

 



Az első rész után nem volt számomra nagy döntés, hogy elolvassam a második részt. Amit nagyban befolyásolt a remek fordítás. 😊

Az első pár fejezet után bebizonyosodott, amire számítottam. Sokkal nagyobb élmény volt olvasni, mint az előző kötetet. Olvastatta magát. Igaz, hogy kiszámítható volt, de mégis jó volt olvasni. Mint már sok - sok regényben most is beigazolódik, hogy az ellentétek piszkosul vonzzák egymást. 

Néha olyan jó poénok szállingóztak, hogy a könnyeimet vissza kellett folytanom.

 A szerelmi szál pont annyira volt megcsavarva, hogy ne legyen nagyon bonyolult, de unalmas se. Az erotikus jelenetek pedig nem voltak túlfűtöttek, de mégis megadták azt, amire egy olvasónak szüksége van. 

Sophie egy igen nyitott személyiség, ami meglehetősen tetszett. Viszont néha nem voltam vele megbarátkozva. Nem is tudom, hogy miért, de egy kicsit mintha hiányoltam volna belőle azt ahogyan egy felnőtt nőnek viselkednie kellene. 

Gabriel egy zárkózott, de nagyon nagy benyomást keltő, szigorú karakter. Először azt hittem, hogy egy tök sablonos személy, de ahogyan haladtam a történettel kiderült, hogy egy sokkal összetettebb szereplő. Aki mellesleg retteg ha repülővel kell utaznia. Milyen cuki ❓♥️🙏😍

Lényegében nagyon örülök neki, hogy ilyen hamar el tudtam olvasni. Csak ajánlani tudom azoknak akik fel szeretnénk dobni a szürke mindennapjaikat. 😍

CSAK FELNŐTT OLVASÓK SZÁMÁRA ❗❗♥️

ERŐSEN KORHATÁROS ❗🔞

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)