Maximum Eve & Leia Stone : ASH ( Kaptár - trilógia 1. rész)


 Az első könyvem az írónőktől, amit elolvastam. Már egy ideje tervezgetem, hogy elolvasom tőlük valamit, de soha nem kezdtem neki, de most sort kerítettek rá. 🌸

A borítóval nem vagyok megbarátkozva, de a történet kárpótolt érte. Nem tudtam letenni ezt a könyvet. Egy nap alatt végig olvastam😍 Csodálatos volt a létrehozott világ, jó volt a cselekmények levezetése és fantasztikus volt az a rengeteg fordulat amit bele csempészték a könyvbe. 

Charlie egy átlagos kívülálló lány, aki hihetetlenül makacs, erős és magabiztos. Nem riad meg semmitől és senkitől, de ennek ellenére önfeláldozó. 

Édes jó Istenem❗ De szeretem az olyan magabiztos, erős, hiteles pasikat mint Ryder. Valahogy éreztem, hogy ő egy titokzatos pasi lett, ami a végére be is bizonyosodott. 

A harc jelenetekbe 100%-osan bele tudtam élni magam, egyszerűen hihetetlen volt. A vége jó volt, de én valahol mélyen számítottam rá. De így is eléggé izgalmasra sikeredett. Viszont a besúgóra van egy jó kis tippem.🤭

Várom a folytatást ❗

Köszönöm szépen, hogy elolvashattam.😊


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)