Nicholas Sparks : Szerencsecsillag

 



Most döbbentem rá újra, hogy mégis miért szeretem Nicholas Sparks történeteit. Egyszerűen mesés, ahogyan lefesti a könyveiben a hétköznapi emberek életét és igaz szerelmét. Egy olyan szerelmet, amiről minden nő kislány kora óta álmodozik. 

Amint megláttam, szerelembe estem a borítójába, ami nem is csoda, hisz csodálatos.😍 Mondjuk az elején lévő óriáskerékről eszembe jutott a Szerelmünk lapjai egyik jelenete. Nem is  tudom, hogy csak én láttam bele azt a bizonyos jelenetet, vagy más is. 

A könyv nyelvezete igen könnyed, a szerkezetét illetően pedig három szemszögéből mutatja be nekünk a történetet, ami egyszerűen fantasztikus. A karakterek nagyon kidolgozottak, ami magasabb szintre emeli az olvasási élményt. A történet vezetés igen lassú, de az adott stílusnak pont megfelelő. 

Logan egy összetett személyiség, aki rengeteg dolgon ment keresztül, de ennek ellenére egy igen kedves karakter lett számomra. 
Beth nekem egy kicsit naiv személynek tűnt, de mégis megkedveltette magát velem. A volt férjét viszont öt percenként meg tudtam volna folytatni egy kanál vízben. Nem is tudtam elképzelni, hogy hogyan lehet egy ilyen embernek olyan aranyos kisfia mint Ben. 
Zeuszról nem is beszélve az én kedvenc karakteremet, aki belopta magát a szívembe az első perctől kezdve.♥️🐶

Érzelmileg nagyon megérintett, aminek hatására nagyobb látószögben képzelem el a világunkat, csodákkal és kisebb - nagyobb örömökkel. Nem csak a rossz hétköznapi gondokkal.

Azoknak ajánlom ezt a könyvet, akik egy kis meghitt, romantikus történetre vágynak. 

Köszönöm szépen, hogy elolvashattam ❗❗♥️
16+

Akit esetleg érdekel a film, annak ide linkelem:
 https://filmvilag.me/get/film/1241218




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)