Rácz-Stefán Tibor : Túl szép


 

Hűha.. mit is mondjak..... ❗

A cím nem is passzolhatna jobban a könyvhöz😍 

Nem vagyok az a fajta aki gyakran olvassa el a könyvek fülszövegeit, általában úgy vagyok vele, hogy lepjen meg. Itt is pont ez történt ❗

Nem olvastam ebben a témában könyvet, de most rávették magam. Nagyon tetszett ez a könyv is ugyan úgy, mint a többi Rubin pöttyös könyv, de akadt nekem is egy kis gondom a hatalmas átállásra az elején. Nem volt nekem megszokva ez a fajta olvasmány, úgyhogy kicsit nyögve nyelve kezdtem bele, de ahogy egyre inkább előre jutottam annál inkább megtetszett. 

Márk egy duci srác, semmi magabiztossággal, múltbéli sebekkel, akit a súlya miatt a korosztálya és szinte mindenki elítél első perctől kezdve. 

Olivér egy irígylésre méltó testel rendelkező úszó, aki semmire sem panaszoodhat a testével kapcsolatban, központi egyéniség  és hihetetlenül magabiztos. 

Márk és Olivér egy olyan páros akik minden értelemben kiegészítik egymást. Igaz az első pillanatban beleesnek abba a hibába, hogy a külsőjük alapján ítélik el az embert. De a végére mindketten levetik az állarcukat és felszínre törnek az érzéseik és a hibáik.

A könyv egyébként sok olyan témát feszeget, ami elgondolkodtató. Ilyen például az abortusz, homoszexualitás, túlsúlyosakat érő bántalmazások.  Néha örülök neki, hogy nem vagyok előítéletes sem a homoszexuálisokal sem pedig a túlsúlyosokkal. Az utóbbi miatt azért sem, mert egy időben betegségből kifolyólag én is túlsúlyos voltam, de erőt vettem magamon és változtattam a dolgokon. 

Az abortuszhoz köthető részén kiakadtam, ami nem is csoda. Szerintem nem csak én vagyok azon a meglátáson, hogy nem Márk volt a hibás miatta. 🤬  Nem vagyok alapból egy olyan fajta aki az abortusz mellett voksol, mivel ha már egyszer megtörtént azért felelősséget kell vállalni. De az is kiábrándító, ha valaki másra akarja kenni a problémáját. 

Összegzésben a karakterek tetszettek, kivéve Dorina. Tőle hányni tudtam volna.🤮

Az első LMBT-s könyvem letudva. 

Köszönöm szépen, hogy elolvashattam ❗ 

CSAK FELNŐTT OLVASÓK SZÁMÁRA ❗

ERŐSEN KORHATÁROS ❗❗♥️


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)