Alessandra Torre : Black Lies - Sötét hazugságok


Fülszöveg:

Létezhet szerelem, ha minden csak hazugság?

Brant:
Huszadik születésnapján már milliárdokat érő cég tulajdonosa. Három éve vagyunk együtt. Négyszer kérte meg a kezem. Négyszer kosaraztam ki.

Lee:
Füvet nyír, ha éppen nem háziasszonyokat döntöget. Nemcsak a keze és a szája ügyes, hanem a szerszáma is. Majdnem két éve futok utána. Azt nem tudom, hogy vajon tud-e róla, hogy ez így van.

Két férfit szeretek. Két férfival szeretkezem.

Csak tessék, ítélj el! Fogalmad sincs, hogy mivel jár a szerelmem.

Ha azt hiszed, hogy már hallottál ilyen történetet, akkor tévedsz.




Véleményem a könyvről:

Egy ideje tudom, hogy nem volt új bejegyzés aminek, különösebb lelki és egészségügyi okai vannak. 
 Hol is kezdjem ? Mind ismeritek azt az érzést, amikor nem tudjátok éppen mit is kellene mondani vagy csinálni. 
Nem tudom, hogy ez kinél fordult már elő, de nálam most volt egy olyan időszak, amikor még a könyvek világába se tudtam elmenekülni, mert mindenhol kísértetek a gondolatok. Tudom nem tartozik ide, de gondoltam megosztom veletek, ha már ez az egyik oka annak, hogy elkezdtem blogolni. 
De mivel nem akarok sokáig itt nyafogni inkább a közepébe is vágok. 

Az én véleményem egy könyvről igen összetett, sok minden befolyásolja. A könyv stílusa, a borító, a cselekmény szál, a fordulatok, a karakterek kidolgozása és még sorolhatnám, mert lenne még mi. De valamelyik nap ültem egy könyvel a kezemben és azon tűnődtem, hogy nagyon sok olvasó, aki szeret véleményeket írni egy adott könyvről nem mindig a szíve mélyéről szólnak azok a dolgok amiket leír. Valahogy mindíg üresen csengenek a sorok miközben olvasom őket. Tudom ez az én véleményem, de ha valaki egyszer csak úgy ír valamit, legyen az könyv kritika vagy éppen egy dolog amit meg szeretne osztani másokkal az legyen egyedi, ami a szívéből szól. Nem pedig csak egy érzéketlen szöveg, amit csak egy átlagos kora reggel ír le az ember. 🙏❤️


Mielőtt bárki azon gondolkozott, hogy én miért is olvastam el ezt a történetet, itt a válasz. Ez is egy olyan könyv volt, ahol a vélemények megoszlottak jó és rossz között. 

Az írónő könyvei közül még egyet sem olvastam, úgyhogy gondoltam itt az ideje egy kis kihívásnak. 
A borító szerintem teljességében passzolt a történethez, amit nagyon jó pontnak vettem. Igaz nem ez fogott meg az egészben, hanem a tartalom. 
Sok ilyen fajta könyvet olvastam már ebben a témában, de soha nem tartozott a kedvenceim közzé azok a regények, melyben az idősíkban való ugrálás gyakori. Vagy véletlenül egy gazdag fruska a főszereplő, aki azt hiszi magáról bármit megkaphat, amit szeretne. De itt valami mégis tetszett benne. Amit Alessandra Torre- nek köszönhetek, mivel hihetetlenül tudja csűrni csavarni a szálakat. Ezt meg is alapozta egy szerelmi háromszöggel.  Le a kalappal😍

A cselekmény szál igen körmönfont, amitől a történet még izgalmasabb lett. Az alap történet magával ragadó és kifejezetten izgalmas, ami elsősorban a karaktereknek is köszönhető. Nagyon erős egyéniségek, ami többször is megmutatkozik a regényben. 
A karakterek kidolgozása fantasztikus volt, nem halmozott el nagyon sok információval az írónő, de pont elég volt ahhoz, hogy mégis meg alkossunk róla egy képet.  Majd el felejtettem a könyv lényegét, az erotikus szálat, ami végigkísérte az egész sztorit. Fülledt volt, de egyúttal felperzselt belülről. 

Layana egy igazán érdekes főszereplő, annak érdekében, hogy elérje azt amit szeretne mindenre képes, hazudni, megtéveszteni másokat, vagy éppen kéjelegni. 
Igaz, ha a könyv műfaját figyelembe vesszük, akkor tökéletes a történetbe. 

A két lovag Brant és Lee ellentétei egymásnak. Míg Brant gondoskodó és odaadó, addig Lee-t az ösztönei irányítják. 

Hogy őszinte legyek, nem szívesen lennék Layana helyében, mert a két férfi közül elég nehéz lenne választani. 

Azoknak ajánlom ezt a könyvet, akik nem félnek egy kicsit bemocskolni a képzeletület és azoknak is akik az erotika megszállottjai❗

Köszönöm szépen, hogy elolvashattam ❗♥️
CSAK FELNŐTT OLVASÓK SZÁMÁRA ❗😍
ERŐSEN KORHATÁROS ❗♥️😍


Kedvenc idézetem a könyvből: 

" – A szerelem nem a boldogságról szól. Egyedül is lehetsz boldog. A szerelem azt jelenti, hogy számodra ő, csakis az ő egészsége és boldogsága a legfontosabb. Ha ez nem így van, akkor nem szereted igazán. " 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)