Becca Fitzpatrick : Csitt, csitt ( Csitt csitt 1. rész)

 


Mivel egyre jobban rákaptam arra, hogy kiderítsem, hogy egy olyan könyvnél, ahol az értékelések fele - fele arányban osztottak, mégis mennyire lehet jó a történet. Ahogyan a Csitt, csitt sorozatot megláttam rögtön tudtam, hogy ennek a könyvnek ott kell lennie a polcomon. Igaz, hogy csak egy megérzés volt, de akkor sem bántam meg, hogy megvettem. 

Nem is tudnánk letagadni, hogy ez a könyv egy sorozat része, amit azzal a ténnyel alá lehet támasztani, hogy információt igen csekély mennyiségben kapunk. A történet vezetés nagyon szépen meg lett oldva. A cselekmény szál nem bonyolult, de azért megvannak a maga fortélyai. A karakterek kidolgozása elérte a szintet amit reméltem. Kicsit nekem volt egy Twilight beütése az elejének ami kicsit sablonos volt, de egyébként nem volt vele semmi bajom. 

Folt egy erős, félelmet keltő személyiség aminek köszönhetően mágnesként vonzotta a tekintetemet. Nem azt mondom hogy szerelmes lettem belé, mint itt sokan mások, de mégis megvolt az az érzés, hogy a veszélyes jó 😏😍 Meglehetősen titokzatos de a védelmező oldala is egy lényeges szempont. 

Nora egy hétköznapi lány, aki könyv moly és kifejezetten a stréberek táborát erősíti. Ami nekem kicsit furcsa volt, az az ,hogy eléggé belefolyt olyan dolgokba amiről szó szó szerint ordít, hogy veszélyes. Mintha az lenne a célja, hogy folyton bajba kerüljön. De egyébként nem volt semmi gondom vele. Igazából tök semleges volt számomra. 

Az két kisebb gondom akadt, az első hogy mire a történet izgalmassá kezdett válni a könyv elfogyott. Amint tehetem már kezdek is bele a következő részbe, mert így még aludni is szenvedés, hogy nem tudom mi lesz a folytatása Nora és Folt szerelmi történetének. A második az az, hogy mégis mi a fenének kellett Folt nevét lefordítani!? Mi értelme volt??

Csak ajánlani tudom mindenkinek, aki egy kicsit fel szeretné dobni a szürke hétköznapjait. ♥️

Köszönöm szépen, hogy elolvashattam ❗♥️

14+ 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹