Jennifer L. Armentrout : Vetkőzik ​a tanú (Gamble testvérek 1.rész)

 


Fülszöveg: 

Madison Daniels kölyökkora óta rajong bátyja legjobb barátjáért, Chase Gamble-ért. Mindenki úgy véli, tökéletes párt alkotnának, ám van két komoly probléma: egyrészt Chase megfogadta, soha nem kezd komoly kapcsolatot, másrészt négy évvel korábban, egyetlen éjszakára túllépték a barátság határát, és azóta állandóan civakodnak.

Madison bátyjának esküvőjén azonban mindkettejüknek részt kell vennie, ezért erre a hétvégére tűzszünetet hirdetnek az ifjú pár kedvéért. Ám a nyugalomnak vége, amikor kiderül, hogy szervezési hibák miatt két éjszakát kénytelenek összezárva tölteni egy nászutas-lakosztályban. Ráadásul sorra történnek a „balesetek”, amelyekkel a kedves család próbálja bebizonyítani, hogy a két fiatal közötti szenvedély másra is jó lehet, mint állandó harcra. Hacsak Madison és Chase előbb meg nem fojtja egymást…



Véleményem a könyvről : 

Amikor az élet történései nem úgy alakulnak, ahogy kellene, akkor bizony szükség van egy könyvre, ami eltereli a figyelmet a gondokról. Nekem ez a könyv volt. Igaz valami sokkal izgalmasabbra számítottam, de annak ellenére nem hagytam befejezetlenül. 

A történet gyorsan olvasható, az oldalak csak pörögtek a lapok a kezemben. A könyv nyelvezete minden bizonnyal könnyed, ami nagyban befolyásolja az olvasási sebességet. A karakterek kidolgozása nekem éppen elég volt ahhoz, hogy egy képet formáljak belőle. A cselekmény szál nem bonyolult, amitől egy kicsit unalmas volt számomra a történet. Az erotikus jelenetek nem voltak annyira részletezve, mit a megszokott erotikus könyveknél. Nem nagyon rajongok azokért a könyvekért amiknek a vége kiszámítható, bár itt nem volt vele akkora baj.  Ami nekem egy kicsit furcsa volt, az az hogy hatalmas betűkkel és sorközökkel íródott meg ez a történet, ami lényegében nem volt akkora baj a sok nyögvenyelős rész miatt. 

A karakterekről most úgy nem tudok annyira mit mondani, átlagos személyekről van szó. 

Nagyon nagy fájdalom hasított belém, amikor megtudtam, ki is írta ezt a könyvet, mivel J. Lynn a kedvenc íróim csoportját erősíti. Egy kicsit csalódtam ebben a könyvben.☹️💔

Ennek ellenére nem volt annyira rossz olvasmány.

Köszönöm szépen, hogy elolvashattam ❗♥️

16+

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)