Rachel Van Dyken : A csábítás szabályai ( Szárnysegéd Bt. 1. rész )


 Ez a borító valami borzalom. Valami letisztultabb képet jobban el tudtam volna képzelni.

Az alap történet szerintem nagyon jó épp úgy, mint a kivitelezés. A könyv nyelvezete könnyed, de nem unalmas. Olvastattja magát, amikek köszönhető, hogy az olvasó nehezen tudja letenni. Szépen tagolt. A cselekményszál ebben az esetben nem mondható bonyolultnak. Amit kifejezetten furcsáltam, hogy nem éppen egy erotikus könyv. Igaz van benne sok mocskos kijelentés, de mégsem az erotikus jelenetek azok amik végig követik a történetet. A történetvezetés nagyon jó, mondjuk egy két kisebb hiba található benne. 
A karakterek kidolgozása meglehetősen jóra sikerült. 

Blak-et külső szemlélőként ismerhetjük meg a történetben, de mégis átjött a személyisége. Az elején egy kicsit naiv, hétköznapi lány, de mégis valami van benne, ha az ember jobban szemügyre veszi a karakterét. 
A szereplőkön keresztül személteti Nicholas Sparks, hogy teljesen máshogy látják a dolgokat a nők, mint a férfiak.  

Ian egy kedves, okos ami az ötletéből is kiderül. Segítőkész ami elnyerte a tetszésem. Amikor megtudtam, hogy ő is a démonai ellen küzd, eszembe ugrott Christian Grey. Igaz Ian erőt vett magán és folytatta a tanulmányát az egyetemen. Első benyomásom csak az volt, hogy csak a szexnek él, de a végére egy hatalmas fordulatot vett a személyisége. 

Azért volt néhány dolog ami megmosolyogtatott. Ezek közzé kerül a kedvencem is, hogy Ian és Blak együtt mennek el első melltartót venni. Esküszöm imádtam 😱😍

Lax és Gabby kapcsolatából sajnos nem kaptunk sokat, amit nagyon sajnáltam. Pedig ők ketten is fantasztikus párt alkotnak. 

Amin egy kicsit meglepődtem, az az, hogy kivételesen nem pasi rontja el a dolgokat, hanem egy lány. Ami azt igazolja, hogy mi nők is tudunk elrontani egy kapcsolatot. Igaz lehet ezért meg leszek kövezve, de az igazság. Nem mindenről a férfiak tehetnek. 

Köszönöm szépen, hogy elolvashattam ❗❗♥️
CSAK FELNŐTT OLVASÓK SZÁMÁRA ❗
ERŐSEN KORHATÁROS ❗


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹