Rácz - Stefán Tibor : Éld át a pillanatot

 


Nekem éhez a könyvhöz van egy kis történetem.: 😅🙏😑

Tudjátok van az az érzés, amikor elmész meglátogatni a szüleidet és magaddal viszed az következő olvasmányod, hogy ne und halálra magad este. Eddig megvan ugye? Aztán jön a fekete leves. Az ott töltött kis hétvége után eljön a pillanat, amikor mész haza. Nagy kapkodásban összecsomagolsz, és indulsz el, nehogy lekésd a buszt. Amint haza érsz vennéd elő a bontatlan csomagolásban lévő könyved. Erre mi történik??? Hát nem ott felejtetted? Szerintem életemben nem szitkozódtam annyit mint akkor. 🤬Anyukámat felhívtam, hogy postázza el. A drága még aznap postára tette. Erre elkeveredett.😭 Szegény könyvem 2 hétig utazott, de végül újra rámtalált. ❤️Amint a kezembe vettem, már neki is kezdtem az olvasásának. 

Így egy kis csúszással be is fejeztem néhány napocska alatt. Olyan csodálatos érzés kerített hatalmába, amit vétek lett volna kihagyni. 

Az alap történet nem nagyon bonyolult. Van egy lány és egy fiú akik szerelmesek egymásba, de nem lehetnek együtt, aztán valahogy mégis egymásé lesznek. A cselekmény szál nem bonyolult, ami nagyban befolyásolja az olvasási sebességet. A könyv nyelvezete könnyed és meglehetősen hétköznapi. A hangulat minden pénzt megér, nincs is jobb egy karácsonyi hangulatú, de romantikus könyvénél. A karakterek kidolgozása nagyon szépen meg lett írva ép úgy ahogy a történet vezetés. 

Panka egy igen kedves személyiségű fiatal lány. Aki nehéz családi háttérrel rendelkezik és az élet nem nagyon volt vele bőkezű. Sok rossz dolgon ment keresztül, amit sok mai fiatal nem nagyon tudna átvészelni. Erős, akaratos és meglehetősen kitartó. Szerintem a történetben az ő karaktere volt a legkidolgozottabb. Nem is tudom számon tartani, hányszor reménykedtem könnyeimtől fuldokolva, hogy végre sikerüljön már valami, amit nagyon szeretne. 

Bastien részei is elég nagy traumákról számolt be, ilyen például a család szétszakadása. Ami nekem a legnagyobb meglepetést okozta az az, hogy itt mennyire közelről szemlélhetjük meg, hogy egy gyermek mégis hogyan esik át az ilyen fajta dolgokon. Bastien ebből a szempontból fantasztikus volt, megmutatta, hogy még az ilyen esetekben is milyen jó, ha kibeszélik magukból az emberek, hogy mégis mi bántja őket. 

 Kicsit meglepő volt, hogy író több régebbi regényéből bukkantak föl karakterek. Kicsit olyan érzés volt így az olvasása, mintha régi barátokkal vagy régen látott családtagokkal találkozhatnánk olvasás közben. Itt jelenik meg a könyvben a humor is ami kifejezetten oldja a történetben a feszültségeket.

A könyv hangulata nem nagyon a karácsony körül mozgott, itt inkább gondolatokat volt jelen. Mint a megbocsátás, szeretteinkkel eltöltött idő, szeretet, szerelem, család.

A könyv végén volt bennem egy hatalmas tátongó űr, ami annak köszönhető, hogy sajnos nem rendeltem meg hamarabb ezt a csodát, hogy karácsonykor a fotelemben ülve, mályva cukros kakaóval a kezemben olvassam este. Az érzéseim hatalmas nagy hullámvasúton száguldottak, egyik pillanatban nevettem, a másikban sírtam. Nagyon fantasztikus volt. Egy örök emlék. 😭♥️🎄🎀

Annyit még hozzá szeretnék tenni, hogy a könyv igen nagy dolgokat boncolgat, ami általában tabu téma szokott lenni, de mégsem éreztem soknak. 

Köszönöm szépen, hogy elolvashattam ❗♥️🎄🎀

Nyugodt szívvel ajánlom bárkinek❗😍

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

L.J. Shen : VICIOUS - Ádáz (Sinners of Saint 1.rész)

Könyvecském ❤️‍🔥❤️‍🩹

Katee Robert : Abel (Sabine Valley 1. rész)